Colegio FERT. Sarrià-Sant Gervasi. Barcelona

Tests, Exams, Academic Results FERT

Timetable

El Nostre Centre

Fert Batxillerat és un centre especialitzat en l'etapa educativa del batxillerat, promogut per la Fundació Familiar Catalana.

El nostre col·legi recull la tradició de l'antic COU Fert, fundat fa més de quaranta anys per iniciativa d'un grup de pares de família que desitjaven per als seus fills/es un centre on s'assegurés una educació de qualitat i una bona preparació per accedir a la universitat.

L'estil educatiu de Fert Batxillerat es basa a formar les persones en un ambient de llibertat i responsabilitat i integra tant el rigor acadèmic com l'educació en els valors propis de l'humanisme cristià. La nostra atenció individualitzada ens permet acompanyar l'alumne, en col·laboració amb els pares, en el desenvolupament del seu propi projecte personal, atenent totes les dimensions de la seva personalitat.

El claustre de professors, mitjançant la seva tasca docent, proporciona un ensenyament de qualitat en cadascuna de les matèries que configuren els diferents itineraris del batxillerat.

El nostre centre és una comunitat educativa en la qual pares i professors comparteixen la mateixa missió. Encara que el protagonista i responsable de la seva educació és el mateix alumne, creiem que és de vital importància mantenir una estreta col·laboració i confiança entre la família i el col·legi per acompanyar i motivar cada estudiant en el seu procés de maduració personal.

A Fert Batxillerat es cultiven les habilitats de pensament i de reflexió perquè els alumnes siguin cada vegada més rigorosos en el seu treball, més crítics en el seu pensament i més equànimes en els seus judicis. Es treballa per treure el màxim rendiment a les capacitats de cada alumne, oferint-li els mitjans i els procediments d'aprenentatge més adequats.

El nostre centre té un marcat caràcter preuniversitari. Eduquem en un ambient de respecte i confiança, exigència i comprensió, il·lusió i realisme. El nostre gran repte és formar en i per a la llibertat.

Users Opinions FERT

Julia
    Wed Mar 15 15:08:19 UTC 2023
    Buena escuela, profesores implicados. Nivel de estudios bueno.
    Conozco por experiencia propia, de mis hijos y amigos, otras escuelas algo similares como Xaloc, Pineda, Can Joliu, Canigo, Viaró etc y en general el nivel académico es muy bueno y profesores muy implicados, Transmiten buenos valores también.
    Angela
    Sun Apr 12 18:11:14 UTC 2020
    El nivel de estudios es bajísimo Hacen aprobada general y sales de ahí sin haber aprendido nada Cuando cambias de colegio o vas a la universidad te das cuenta.Es el colegio donde van los tontos como el resto de centros que dirige el Opus.Hay otro centro en Vilafranca que se llama Camp Joliu que es similar a este y está dirigido por un tipo que se llama emilio que dicen es psicópata.Sin palabras..La Generalitat debería tomar cartas en el asunto y cerrar este tipo de centros o retirar las subvenciones.
    Joan
    Wed May 03 21:21:52 UTC 2023
    Hola Ángela , he leido tu opinión sobre el instituto Fert . Hoy he ido a una entrevista, pero claro en todos te dicen lo buenos que son, me gustaría que me explicaras un poco más sobre el instituto ya que se venden como " lo bien que preparan para la universidad y lo exigentes que son con el nivel académico ", por eso me ha llamado la atención tu opinión.Estamos un poco desesperados buscando un buen colegio o instituto que preparen bien para selectividad ya que mi hijo quiere hacer medicina. teníamos un poco de miedo por el tema de que sean del opus , pero la verdad esque no nos han preguntado ni dicho nada al respecto.
    Joan
    Sun Aug 11 13:15:50 UTC 2019
    No se preocupan por los alumnos con problemas de aprendizaje. Educación de lo más rancia y deshumanizada
    Enric V
    Sun Jun 16 22:53:49 UTC 2019
    Lamentable escuela. Resultados pésimos en selectividad y los falsean en la web. Inflan notas a los hijos de según quién de manera flagrante.
    Opus en su versión más funesta. Ensenyament debería clausurar lo.
    Pedro
    Wed Jan 10 20:17:34 UTC 2018
    Muy buena la escuela.

Schoolar Calendar FERT